Detta blir mitt första av många kommande inlägg här i bloggen framöver hoppas jag. Är ju passande eftersom det är påskvecka.
Största delen av behandlingen efter återfallet i bröstcancern våren 2023 slutar till hösten, sen är det bara en daglig tablett under de kommande 6 åren.
Detta tittskåp har jag ståendes i vardagsrummet för närvarande. Flyttar runt dem utifrån vilken säsong det är.










I vår har jag ändrat lite i påsk skåpet för att bättre kunna se innehållet framifrån. Påskkärringen har flyttat till vänstra sidan. Ser också att den övre bilden inte har ljusslingan monterad som nu är där. Har inhandlat några påsk-relaterade miniatyrer under de senaste åren som tillkommit.

Lämna ett svar